2018年4月13日 星期五


Born Ready中文歌詞

I don't believe in no devil
我可不相信什麼惡魔

'Cause I done raised this hell
因為我已經把地獄帶來人間了

I've been the last one standing
我會成為最後一個矗立的人

When all the giants fell
當所有巨人倒下之時




I won't shiver
我不會瑟縮發抖

I won't shake
我不會動搖

I'm made of stone
我如岩石般堅定

I don't break
我是打不倒的!




Start me up
激發我的潛能

Open my eyes
讓我開開眼界

Turn me loose and you'll see why
試著打敗我看看你便會明白

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!




Staring at the pressure now
面對眼前的壓力

I won't quit, not backing down
我不會放棄,不會退讓

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!





I am the unknown fighter
我是無名的鬥士

A dark horse coming for you
那匹衝著你而來的黑馬

I'm gonna push up higher
我會更上一層樓

I'm gonna do what I do
我要做我想做的




I won't shiver
我不會瑟縮發抖

I won't shake
我不會動搖

I'm made of stone
我如岩石般堅定

I don't break
我是打不倒的!





Start me up
激發我的潛能

Open my eyes
讓我開開眼界

Turn me loose and you'll see why
試著打敗我看看你便會明白

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!



Staring at the pressure now
面對眼前的壓力

I won't quit, not backing down
我不會放棄,不會退讓

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!

Keep pushing up higher
更上一層樓

Keep pushing up
更上一層樓

Keep pushing up higher, higher
更上一層樓

Keep pushing up
更上一層樓


Keep pushing up higher, higher
更上一層樓

Keep pushing up
更上一層樓





Start me up
激發我的潛能

Open my eyes
讓我開開眼界

Turn me loose and you'll see why
試著打敗我看看你便會明白

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!




Staring at the pressure now
面對眼前的壓力

I won't quit, not backing down
我不會放棄,不會退讓

I was born, born ready
我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!



Keep pushing up higher
更上一層樓

Keep pushing up
更上一層樓

Keep pushing up higher, higher
更上一層樓

Keep pushing up
更上一層樓






Start me up
激發我的潛能

Open my eyes
讓我開開眼界

Turn me loose and you'll see why
試著打敗我看看你便會明白

I was born, born ready
       我生來便準備好了!

I was born, born ready
我生來便準備好了!



如翻譯有錯誤,歡迎指正>3<


2 則留言: